Symposium voor Professionals 2019

Graag nodigen wij u uit tot het bijwonen van het jaarlijks Symposium voor Professionals van de ApneuVereniging, met als thema:

Screening, diagnose en dan …?

Een nieuwe richtlijn met ingrijpende gevolgen voor diagnose en spreekkamer. Er zijn en worden de laatste jaren meerdere hulpmiddelen ontwikkeld om (de kans op) osa sneller en eenvoudiger te onderkennen. Die het gat tussen klachten van mensen en het slaaponderzoek proberen in te vullen. Lang was er sprake van een redelijk overzichtelijk proces: van klacht via slaaponderzoek (ahi) tot therapie. Nu is het hele veld in beweging en kunnen we ons de vraag stellen: hoe gaat het zorgpad er in de nabije toekomst uitzien?

Dit symposium wil die beweging in kaart brengen. De bestaande praktijk confronteren met de mogelijke toekomst. Om na te denken over hoe we dit allemaal met elkaar moeten gaan doen.

Met presentaties van vertegenwoordigers van drie nieuwe hulpmiddelen voor screening/diagnose, een presentatie over de rol van PRAQ (Patient Reported Apnea Questionnaire) en een panel van deskundige betrokkenen.

We presenteren ook de resultaten van ons onderzoek naar de tevredenheid over slaapklinieken van (5.235) apneupatiënten. En maken bekend welke Topklinieken we in Nederland hebben.

Het volledige programma kunt u hier zien.

Wij ontmoeten u graag op vrijdag 1 november vanaf 12.30 uur op Landgoed Zonheuvel, Amersfoortseweg 98 3941 EP Doorn. U kunt zich aanmelden via deze link.

Als u Vriend of Bedrijfslid bent van de vereniging log dan in. Alle benodigde informatie wordt dan ingevuld en u krijgt de voor u geldende prijs te zien (€ 55).

Als u nog niet in ons systeem staat dan kunt u zich aanmelden zonder in te loggen. Afhankelijk van uw keuze betaalt u € 77 (u wordt dan meteen ook vriend tot 2021) of € 95 (alleen symposium bijwonen).

Na aanmelding krijgt u een bevestigingsmail.

Voor het symposium is accreditatie aangevraagd bij alle relevante beroepsverenigingen.

Met vriendelijke groet,

Hugo Hardeman

Voorzitter ApneuVereniging

PS Voor vragen kunt u een mail sturen aan pieksma@apneuvereniging.nl