Word jij onze nieuwe vrijwilliger?

We zoeken landelijk en in de regio’s nieuwe vrijwilligers. Waarschijnlijk iemand zoals jij!

Er is vast wel een functie die past bij jouw talent en ervaring.

Klik op de functie voor wat meer uitleg

• Wil je samen met regiocoördinatoren en regiomedewerkers de verantwoording dragen voor een district? Wordt dan Districtscoördinator.
  • Word jij blij van het organiseren van een regiobijeenkomst en contacten leggen met zorginstellingen in de regio? Word dan een van onze nieuwe regiocoördinatoren.
  • Vind jij het leuk om op een regiobijeenkomst of beurs je ervaringen te delen over slaapapneu? Dan ben je misschien een van onze nieuwe regiomedewerkers.
  • Wil jij iets doen met je bestuurs- en organisatietalent? Dan ben je wellicht ons nieuwe bestuurslid.
  • Vind jij het leuk om mensen te interviewen en/of een informatieve tekst te schrijven? Is dan de functie tekstschrijver van het ApneuMagazine iets voor jou?