5.235 deelnemers, dat is iets meer dan twee jaar geleden (5.113). We zijn u daar heel erg dankbaar voor. Het geeft uw grote betrokkenheid aan bij het werk van de ApneuVereniging.

Het grote aantal maakt het mogelijk om ‘stevige’ conclusies te trekken. Over uw tevredenheid met bijna alle aspecten van de diagnose en behandeling door zorgverleners en leveranciers waar we u naar vroegen. En ook uw tevredenheid met de zorgverleners en leveranciers zelf en met het hulpmiddel dat u gebruikt.

De resultaten van het onderzoek worden gepresenteerd tijdens het Symposium voor Professionals op 1 november aanstaande. Daarna zullen we u daar over berichten via de website en het ApneuMagazine.

Tijdens het symposium zullen we ook bekend maken welke slaapcentra van u met z’n allen het predicaat Topkliniek hebben gekregen. Dat zijn de centra die gewaardeerd worden met drie, vier of vijf sterren.