Je bent hier:
Eenmalige registratieprocedure n.a.v ontvangen brief
STAP 1

Controleer het e-mailadres bovenaan de brief

Om het eenmalige registratieproces goed te doorlopen is het belangrijk dat u e-mail kunt ontvangen op het bij ons bekende e-mailadres. Kijk dus goed of het e-mailadres bovenaan uw brief juist is.

Het e-mail adres is juist

Druk op onderstaande knop. U komt dan op een nieuwe pagina  met een formulier.

Vul eerst het e-mail adres in dat bovenaan uw brief staat. Vervolgens typt u in het venster links van de twee blokjes met oranje ruitjes het totale aantal ruitjes dat u ziet.

Druk daarna op de knop Verzenden. U krijgt direct een melding in een lichtgroen vlak, dat u een mail met informatie toegestuurd krijgt. Sluit na deze melding het venster, dan komt u terug op deze pagina.

Na het sluiten van het venster kunt u nu verder naar STAP 2.

Het e-mail adres is onjuist

Heeft u geen toegang (meer) tot het e-mailadres dat bovenaan de brief staat? Geen probleem, wij passen dit graag voor u aan.

Vult u hieronder uw lidnummer in (staat ook bovenaan de brief), het bij ons bekende (onjuiste) e-mailadres en uw nieuwe e-mailadres, dan passen wij het voor u aan. U krijgt hierover per e-mail bericht van ons, waarna u deze eenmalige registratieprocedure alsnog kunt doorlopen.

STAP 2

Controleer nu uw e-mailbox. Als het goed is ontvangt u van ons een e-mail met als onderwerp “Inloggegevens vergeten?”. Dit is bij u natuurlijk niet het geval, maar we doen alsof voor deze procedure.

In de zojuist ontvangen e-mail staat uw lidnummer genoemd en staat vrijwel onderin een hyperlink, waarop u moet klikken.

U komt dan op een nieuwe pagina getiteld  “Nieuw wachtwoord instellen” met daaronder uw naam en uw lidnummer. Vervolgens een klein formulier waar u gevraagd wordt een Nieuw wachtwoord in te typen, deze ter controle ook bij Herhaal wachtwoord in te typen en vervolgens te drukken op de blauwe knop Opslaan.

Na het sluiten van de pagina kunt u verder naar STAP 3.

STAP 3

Gefeliciteerd!

U heeft de registratieprocedure nu volledig doorlopen. U kunt inloggen door gebruik te maken van de knop hieronder. Gebruik hiervoor als gebruikersnaam uw lidnummer en het zojuist aangemaakte wachtwoord.

Een volgende keer kunt u met deze gebruikersnaam (lidnummer) en dit wachtwoord rechtstreeks inloggen in de ledenadministratie. Als u op een pagina van de website rechtsboven op Inloggen klikt, dan komt u op een nieuwe pagina. Onder Ledenadministratie moet u dan opnieuw op de knop INLOGGEN drukken.

Nu is uw gebruikersnaam uw lidnummer. Als u liever een gemakkelijker te onthouden andere gebruikersnaam wil dan kan dat.

Als u op een pagina van de website rechtsboven op Inloggen klikt, dan komt u op een nieuwe pagina. Onder Ledenadministratie moet u dan opnieuw op de knop INLOGGEN drukken. U komt dan in een volgend pagina met het formulier: Inloggegevens vergeten?

Daar vult u het e-mailadres in dat bij ons bekend is en u typt in het vakje het aantal oranje ruitjes dat u ziet. Druk op verzenden en u krijgt van ons een e-mail met meer informatie.

INSTRUCTIEVIDEO'S REGISTRATIEPROCES

instructie video van registratieprocedure

klik op de 4 pijltjes rechtsonder voor volledig scherm

daarna op ‘Esc’ om terug te keren