Het lidmaatschap van ApneuVereniging kost € 32,50 per jaar bij betaling per automatische incasso. Betaal je liever zelf na ontvangst van de factuur dan is de contributie € 35,00 per jaar.
- ApneuMagazine, vol verhalen, tips en de nieuwste ontwikkelingen, 4x per jaar
- ApneuBulletin per e-mail, korte actuele informatie, 10x per jaar
- Regiobijeenkomsten bij jou in de buurt, met voorlichting en onderlinge contacten
- Persoonlijk advies via de ApneuHelpdesk, bereikbaar via telefoon of e-mail
- Hulp van het ApneuKenniscentrum, bereikbaar via telefoon en e-mal
- Informatieve website met heel veel informatie, een apart ledengedeelte met nog méér informatie
- Social media contacten via de besloten Facebook groep, ApneuForum, Twitter en Instagram
- Inspraak op de Algemene Ledenvergadering
- Bewaking van de kwaliteit van apneuzorg
- Behartiging van uw belangen en zorgen dat uw stem wordt gehoord
Nee, dat maakt niet uit. Je kunt elk moment van het jaar lid worden en betaalt dan alleen voor de resterende hele maanden van dat jaar. Je wordt lid tot opzegging.
Direct zodra je je hebt opgegeven als lid. Je krijgt per omgaande een e-mail als bevestiging met u persoonlijke inloggegevens. Kort daarna ontvang je per post een welkomstpakket. Hierin zit een welkomstbrief met bevestiging, de Ledenwijzer, het laatste ApneuMagazine en een Special voor nieuwe patiënten.
Je kunt gebruikmaken van een doorlopende machtiging voor automatische incasso. Hiermee help je ons de administratiekosten te verlagen en hiervoor krijg je een korting van € 2,50. De datum waarop de automatische incasso wordt afgeschreven en het incassokenmerk worden op de factuur/incassoaankondiging vermeld.
Als je kiest voor de optie ‘zelf overmaken’ kun u na ontvangst van de factuur de contributie overschrijven naar bankrekeningnummer NL79 INGB 0677 9280 09 t.n.v. ApneuVereniging, onder vermelding van je lidmaatschapsnummer en factuurnummer. Deze gegevens staan op de factuur vermeld.
Je ontvangt elk jaar in februari een factuur voor een heel kalenderjaar per post. In het jaar dat je lid wordt, sturen we de eerste factuur tegelijk met het welkomstpakket.
Vraag een nieuwe factuur bij
- administratie@apneuvereniging.nl
- telefonisch via 0343-413 414 (op werkdagen van 8:30-16:30 uur)
Er zijn zorgverzekeraars die in aanvullende pakketten de kosten van het lidmaatschap van de ApneuVereniging vergoeden. Bewaar de factuur en kijk dit na bij u eigen zorgverzekeraar. De ApneuVereniging voldoet aan de gebruikelijke voorwaarden: we zijn een ANBI-organisatie en zijn lid van de zorgkoepels Patiëntenfederatie Nederland en Ieder(in).
Professionals kunnen Vriend worden van de ApneuVereniging. De kosten zijn gelijk aan die van het gewone lidmaatschap. Vrienden krijgen dezelfde informatie als leden, maar hebben geen stemrecht. Zij kunnen tegen gereduceerd tarief deelnemen aan het jaarlijkse Symposium voor Professionals.
Wil je het lidmaatschap van ApneuVereniging opzeggen? Dat spijt ons! Doe dat dan wel uiterlijk op 1 december. Opzeggen doe je via deze link: opzeggen
Liever per post of per e-mail? Stuur een opzegbrief naar ons postadres: ApneuVereniging, Postbus 134, 3940 AC Doorn of stuur een e-mail naar administratie@apneuvereniging.nl. Vermeld je naam, volledig adres en als je het bij de hand hebt je lidmaatschapsnummer.
We nemen voor de reden van opzegging nog even contact met je op. Die horen we graag!
Wilt je opzeggen voor een familielid of relatie die is overleden? Bel dan naar ons administratiekantoor: 0343-413414 (werkdagen 08.30-12.30 en 13.00-16.30). We beëindigen dan het lidmaatschap per direct zodat deze persoon geen e-mail of post meer van ons ontvangt.
Klik op de button