Vanaf maart dit jaar zijn er geen reguliere informatiebijeenkomsten, veelal in slaapcentra en ziekenhuizen, meer georganiseerd.
We proberen u via onze andere middelen en kanalen op de hoogte te houden. U ontving gewoon het ApneuMagazine en het ApneuBulletin en u kon actuele informatie vinden op de website, in de besloten Facebookgroep en het ApneuForum. En ook voor individuele vragen kon en kunt u terecht bij de ApneuHelpdesk (dagelijks tussen 08.30 – 16.30 uur via telefoonnummer 0343-413414).
Persoonlijk contact
Omdat wij ons realiseren dat persoonlijk contact door velen van u wel op prijs wordt gesteld overwegen wij nu om kleinschalige Apneubijeenkomsten te organiseren op andere locaties bij u in de buurt.
Wij denken daarbij aan bijeenkomsten van maximaal 15 personen. Met een korte inleiding en de mogelijkheid om ook op informele wijze informatie met elkaar uit te wisselen. Wij houden ons daarbij aan de richtlijnen van de overheid en het RIVM en hebben in aanvulling daarop al een uitgebreid protocol opgesteld om uw veiligheid optimaal te waarborgen.
Maar we gaan dat niet doen zonder u eerst te raadplegen en het is niet zeker dat dit ook in uw regio gebeurt. Dat is erg afhankelijk van de regels die door de overheid zijn afgekondigd voor de veiligheidsregio waar uw regio onder valt. We zullen u dan eerst een mail sturen met een aantal vragen: of u belangstelling heeft om zo’n bijeenkomst bij te wonen en of u ideeën heeft voor de onderwerpen die er besproken kunnen worden, etc.
Wij zullen u op de hoogte houden van de ontwikkelingen en vergeet vooral niet om onze website te raadplegen.