Cpap mee voor een roesje in het ziekenhuis?

Vraag in de FaceBook-groep
Ik krijg in het ziekenhuis een roesje voor een ‘hart-reset’. Is het verstandig om de cpap mee te nemen?
Antwoord:
Ze zeggen vaak ‘Niet nodig’ of ‘Als het nodig is, geven we wat zuurstof’. Dat laatste helpt zeker niet. Die roesjes hebben echt een verslappend effect op de keelspieren.
Ik zou zeker de cpap meenemen. En op laten zetten, zodra ze klaar zijn met de behandeling.







