Het Philipsdossier in het nieuws

Zoals bekend waren er problemen met Philips apneu-apparaten(cpap, bipap, apap etc.), DreamStations. Op deze pagina plaatsen we hierover relevant nieuws en informatie. Het is dus niet altijd onze mening. Het nieuwste item staat steeds bovenaan.

Veel gestelde vragen

De ApneuVereniging beantwoordt op een aparte pagina veel gestelde algemene vragen. Deze lijst wordt regelmatig bijgewerkt.

Heeft u nog vragen?

Voor specifieke vragen over uw behandeling en uw apparatuur kunt u het beste terecht bij uw behandelaar en uw leverancier.

Klachten over de Philipsapparatuur?

Klachten over de Philipsapparatuur kunt u melden bij de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd : contactformulier IG&J

ApneuHelpdesk

Leden van de ApneuVereniging kunnen natuurlijk naast vragen over de Philips-problematiek ook voor andere vragen terecht bij de ApneuHelpdesk van de vereniging:

Elke werkdag van 8.30 tot 16.30 uur kunt u bellen met ons kantoor (0343-413414) of een mail sturen. U wordt dan later terug gebeld door een van onze medewerkers.